فروش واکی تاکی مجاز

احتمالاً با شنیدن نام واکی‌تاکی اولین مواردی که در ذهن شما نقش می بندد اسباب بازی های کودکانه و یا بیسیم های پلیس است. اما در واقع انواع واکی تاکی استفاده های بسیار متنوع و گوناگونی دارند که می‌تواند در مجموعه های بزرگ ارتباط بین افراد را به مقدار قابل توجهی دگرگون کند. واکی تاکی یک وسیله ارتباطی رادیویی است که به دلیل استفاده از امواج رادیویی، ارتباطات بدون هزینه مخابراتی را برای افراد فراهم می کند. ارتباط دستگاه های بیسیم واکی تاکی با امواج رادیویی انجام می گیرد و در هر لحظه فقط یکی از دستگاه ها نقش فرستنده و بقیه ی دستگاه ها نقش گیرنده را دارند.
در مجموعه هایی که وسعت و ابعاد بزرگی دارند مثل فروشگاه ها و رستوران‌های بزرگ، کارخانه جات، مراکز نگهبانی، ساختمان سازی های با ابعاد گسترده و … استفاده از واکی تاکی یکی از ضروریات به حساب می آید و بهره مندی از آن اجتناب ناپذیر است.
از طرفی با توجه به اینکه ساختار ارتباطی ارگانهای اصلی کشور مثل پلیس، اورژانس و آتش نشانی از طریق سیستم هایی شبیه به واکی تاکی انجام می شود، ممکن است سیستم های غیر مجاز اختلالی در کار این ارگان ها ایجاد کند. به همین دلیل استفاده از واکی تاکی های غیر مجاز می تواند تبعات قانونی به دنبال داشته باشد. با این حساب اگر جزء کسب و کار ها و مجموعه هایی هستید که به استفاده از واکی تاکی نیاز دارید، حتماً از نمونه‌های مجاز و قانونی استفاده کنید.

فروش واکی تاکی
خرید واکی تاکی

چرا خرید واکی تاکی از الوپاناسونیک ؟

مجموعه الوپاناسونیک مدت زمان بسیار طولانی به صورت تخصصی در زمینه تولید و عرضه انواع واکی تاکی مجاز در اصفهان فعالیت داشته و به همین دلیل از این لحاظ یکی از شناخته شده ترین مجموعه‌های اصفهان و حتی کشور به حساب می‌آید. این مجموعه به واسطه همین سابقه طولانی، با شرکتها و ارگانهای بسیار متفاوت و شناخته شده‌ای همکاری داشته است.
واکی تاکی کاوش
برندهای بسیار متنوع و متفاوت داخلی و خارجی در زمینه تولید و یا مونتاژ انواع واکی‌تاکی فعالیت دارند. برند کاوش یکی از معتبرترین برندهای داخلی تولید واکی‌تاکی به حساب می آید. مجموعه الو پاناسونیک به عنوان نماینده رسمی و شناخته‌شده واکی تاکی کاوش در اصفهان فعالیت می کند. در این مجموعه تعمیرات تخصصی انواع واکی تاکی نیز انجام می‌شود و همین موضوع نشانه توانمندی بالای متخصصین الو پاناسونیک در زمینه شناخت و فعالیت در حوزه واکی تاکی و دستگاه بیسیم است.

تلفن تماس

فروشگاه :03136662066
تعمیرگاه: 36662860-031

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه : 8:30 الی 13:30 - 16:30 الی 20:30
پنج شنبه : 8:30 الی 14

آدرس نمایندگی

اصفهان / چهارباغ بالا / روبروی اداره برق / جنب اداره مخابرات