نمایندگی فروش سانترال پاناسونیک در اصفهان

پاناسونیک معروف ترین برند جهان در زمینه ی محصولات ارتباطی است و به همین دلیل نسخه های تقلبی بسیار زیادی از محصولات این کمپانی در بازار عرضه می شوند. به همین دلیل پیشنهاد می شود هنگام خرید سانترال پاناسونیک بسیار مراقب بوده و حتما از نمایندگی های رسمی خرید خود را انجام دهید. سابقه ی طولانی الوپاناسونیک و عملکرد صادقانه در این سالها، موجب شده اند این مجموعه به شدت مورد استقبال خریداران تمام محصولات پاناسونیک به‌خصوص سانترال باشد. تمام محصولات پاناسونیک در این مجموعه اصل و با بهترین کیفیت هستند و به هیچ عنوان نگران محصولات کپی و کم کیفیت بازار نخواهید بود.

فروش سانترال پاناسونیک در اصفهان
تعمیرات سانترال پاناسونیک در اصفهان

تعمیرگاه سانترال پاناسونیک در اصفهان

دشوارترین کاری که در زمینه ی سانترال وجود دارد، تعمیرات دستگاه های پیچیده ی مراکز تلفن است. به دلیل همین پیچیدگی می توان گفت شرکت ها یا نمایندگی هایی که قابلیت تعمیر سانترال را فراهم کرده اند، بهترین متخصص ها را دارند. مجموعه ی الوپاناسونیک به عنوان نماینده ی رسمی پاناسونیک، از جمله معدود مواردی است که تعمیر سانترال در اصفهان را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. الوپاناسونیک سابقه ی بسیار زیادی در زمینه ی تعمیر انواع محصولات ارتباطی پاناسونیک داشته و قطعا بهترین انتخاب برای فروش ، نصب و تعمیر سانترال پاناسونیک در اصفهان محسوب می شود.

نصب سانترال پاناسونیک در اصفهان

از آنجایی که سانترال یک محصول تخصصی و پیچیده به حساب می آید، نصب آن کار چندان ساده ای نیست و باید توسط متخصصین انجام گیرد. نصب سانترال در اصفهان توسط مجموعه های متفاوتی انجام میگیرد اما از بین تمام این موارد نمایندگی های رسمی پاناسونیک قابل اعتماد ترین گزینه برای نصب سانترال هستند. مجموعه ی الوپاناسونیک با بهره مندی از بهترین متخصصین و تجربه ی بسیار بالا، به عنوان یکی از قابل اعتمادترین مراکز نصب سانترال در اصفهان شناخته می شود.   

سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA100

تلفن تماس

فروشگاه :03136662066
تعمیرگاه: 36662860-031

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه : 8:30 الی 13:30 - 16:30 الی 20:30
پنج شنبه : 8:30 الی 14

آدرس نمایندگی

اصفهان / چهارباغ بالا / روبروی اداره برق / جنب اداره مخابرات