تعمیرگاه واکی تاکی

تعمیر تخصصی واکی تاکی در اصفهان

استفاده از واکی تاکی در مجموعه ها و ساختمان های بزرگ یکی از مهمترین و اصلی ترین راه های ارتباطی به حساب می آید. ارتباط در شبکه ی بیسیم واکی تاکی بدون هزینه انجام می شود و همین عامل جذابیت این سیستم را برای ایجاد ارتباط های مستمر و پر استفاده بیشتر کرده است. به همین دلیل در کسب و کارهای مختلف که ابعاد بزرگی دارند و نیازمند ارتباط مستمر با یکدیگر هستند، واکی تاکی یا بیسیم جزء حیاتی ترین موارد محسوب می شود. در واقع بعضی شغل ها مثل نگهبانی مجموعه‌های عظیم، بخش های زیادی از کارخانه ها و … بدون ارتباط مستمر و حضور واکی تاکی بسیار سخت یا حتی غیر ممکن هستند. نیاز قابل توجه بازار به این محصول موجب شده برندهای متفاوت و گوناگونی در زمینه ی تولید، مونتاژ و تعمیر انواع واکی تاکی فعالیت داشته باشند. 

نحوه عملکرد انواع واکی تاکی تا حدود زیادی شبیه به رادیو است و ارتباط آن از طریق موج های رادیویی انجام می شود. بر خلاف رادیوهای معمولی، واکی‌تاکی امکان دریافت و ارسال امواج رادیویی را به طور همزمان ممکن می سازد. در هر لحظه یکی از دستگاه ها می تواند نقش فرستنده و دستگاه های دیگر نقش گیرنده را به عهده دارند و با فشردن دکمه هر دستگاه می تواند به فرستنده تبدیل شود. از آنجایی که واکی تاکی یک وسیله برقی و ارتباطی به حساب می‌آید، نوسانات شدید برقی و یا مشکل در سیستمهای مخابراتی و رادیویی می تواند به این محصول آسیب وارد کند. 

چرا تعمیرگاه واکی تاکی الوپاناسونیک ؟

البته ناگفته نماند معمولاً خرابیهای واکی تاکی بسیار کم است و یکی از از وسایل ارتباطی کم استهلاک و کم هزینه محسوب می شود. در واقع یکی از دلایل محبوبیت استفاده از واکی تاکی همین هزینه های پایین است. اما با این حال از آنجایی که یک وسیله نسبتاً پیچیده و تخصصی به حساب می آید، تعمیرات آن نیازمند توانایی‌های مناسب و شناخت کافی از این محصول است. مجموعه الو پاناسونیک به دلیل فعالیت مستمر و گسترده در زمینه مونتاژ و عرضه انواع واکی تاکی، یکی از قابل اعتماد ترین مراکزی است که برای تعمیر انواع واکی تاکی در اصفهان و حومه شناخته می شود.

بعضی از بخش های واکی تاکی مثل باتری و … ، عمر مفیدی داشته و بعد از آن رفته رفته ضعیف و فرسوده می شوند. برای تعویض چنین مواردی، لازم است حتما از قطعات اصلی و با کیفیت استفاده نمایید تا عملکرد بیسیم کاهش نداشته و مثل قبل کار کند. یکی از مزایای الوپاناسونیک استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت بالا است که به واسطه ی ارتباط مستقیم با وارد کنندگان بیسیم فراهم شده است.

واکی تاکی کاوش

تلفن تماس

فروشگاه :03136662066
تعمیرگاه: 36662860-031

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه : 8:30 الی 13:30 - 16:30 الی 20:30
پنج شنبه : 8:30 الی 14

آدرس تعمیرگاه

اصفهان / چهارباغ بالا / روبروی اداره برق / جنب اداره مخابرات