استفاده شما از سایت شیذرتل به منزله ی قبول کلیه ی شرایط مندرج در این صفحه می باشد محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای شیذرتل محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، این صفحه را به روز رسانی کند. کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین با خبر شوند.

قوانین عمومی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سایت شیذرتل منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

١ – خدمات و محتویات وب سایت، تنها برای استفاده شخصی و غیر تجاری شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی داشته و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا وب سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات موجود در وب سایت برای فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در وب سایت خود استفاده کند. در صورت تمایل به استفاده از سرویس ها و محتویات وب سایت جهت مقاصد تجاری حتما باید از قبل ما را مطلع ساخته و با ما تماس بگیرید. استفاده از محتویات سایت شیذرتل برای وب سایت ها و وبلاگ های شخصی تنها به شرطی که منافع تجاری مد نظر نباشد با ذکر منبع و آدرس وب سایت مجاز است.

2 – کاربران باید هنگام ثبت نام و سفارش خدمات مورد نظر خود، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح و به صورت کامل پر کنند. درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری نخواهد بود.

3 – شما به شیذرتل اطمینان می دهید که از این وب سایت برای رسیدن به مقاصدی که بر خلاف شرایط استفاده از سایت شیذرتل می باشد استفاده نخواهید کرد. شما از سایت شیذرتل به گونه ای که باعث آسیب دیدن، از کار انداختن یا معیوب ساختن وب سایت شود استفاده نخواهید کرد. همچنین شما مجاز به تلاش برای دسترسی به اطلاعات، محتویات یا ورودی هایی که عمداً به طور متعارف در دسترس قرار نگرفته یا از طریق صفحات سایت ارائه نشده اند نیستید.

4 – سایت شیذرتل ممکن است دارای لینک هایی به وب سایت های دیگر باشد. ممکن است این وب سایت ها تحت کنترل شیذرتل نباشند و شیذرتل هیچگونه مسئولیتی در قبال محتویات این وب سایتها از جمله لینک های قرار گرفته در این وب سایت ها ندارد.

5- این توافق نامه تحت قوانین کشور ایران مقرر گشته و به معنای توافق کامل کاربر با شرایط استفاده از سایت شیذرتل خواهد بود و جایگزین کلیه توافقات قبلی یا جاری محسوب می شود.

تعهدات فروشنده و خریدار فروشنده = سایت شیذرتل خریدار = شخص حقیقی یا حقوقی ارسال کننده فرم سفارش

١ – فروشنده متعهد می گردد از اطلاعات شخصی و فردی خریدار، در حد اختیار و توان مراقبت کرده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی مگر با مجوز رسمی و قانونی ارائه نکند.

٢ – فروشنده موظف است اطلاعات دقیق و کامل کالا را در اختیار خریدار قرار دهد.

3 – خریدار موظف است قبل از خرید، اطلاعات موجود در صفحه “راهنمای خرید” را مطالعه نماید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:

سایت شیذرتل به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. سایت شیذرتل متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.