فروش تلفن ثابت پاناسونیک در اصفهان

محصولات پاناسونیک کیفیت بسیار بالایی داشته و با وجود تنوع برند و محصولات دیگر، هنوز هم بهترین برند بازار جهانی است. حتی در کشورهای نوآور و پیشرفته ی اروپایی و آمریکایی، پاناسونیک در زمینه ی تلفن ثابت بهترین انتخاب است. همین محبوبیت موجب شده نمونه های تقلبی و کپی شده ی محصولات پاناسونیک در بازار عرضه شود و راهی برای سوء استفاده ی سودجویان باشد. به همین دلیل پیشنهاد می شود هنگام خرید بسیار مراقب باشید و حتما از نمایندگی های رسمی و معتبر خرید خود را انجام دهید. مجموعه ی الوپاناسونیک با سابقه ی طولانی در زمینه ی عرضه و پشتیبانی محصولات برند پاناسونیک، بهترین گزینه برای خرید تلفن رومیزی پاناسونیک در اصفهان محسوب می شود.

فروش تلفن ثابت پاناسونیک
تعمیر تلفن ثابت پاناسونیک

تعمیرگاه تلفن ثابت پاناسونیک در اصفهان

کیفیت محصولات برند پاناسونیک آنقدر بالاست که گاهی بیش از چند دهه عمر می کنند و خرابی در آنها ایجاد نمی شود. اما با این حال ممکن است به دلایلی مثل نوسانات برقی و یا موارد دیگر دچار آسیب شوند. در چنین مواقعی مراجعه به نمایندگی های معتبر بهترین انتخاب است زیرا تعمیرات این محصولات، تخصص بالایی می طلبد و نمیتوان به هر تعمیرگاهی اعتماد نمود. متخصصین الوپاناسونیک با سابقه ی درخشان در زمینه ی تعمیر تلفن رومیزی پاناسونیک در اصفهان ، آماده ی ارائه ی بهترین خدمات تعمیراتی برند پاناسونیک است.

سوالات متداول

اگرهنگام شماره گیری صدایی شنیده نمی شود، تلفن را به یک خط تلفن دیگر در داخل خانه خود یا خانه ای دیگر وصل کنید. این یک تست است که آیا مشکل از تلفن است یا مشکل از خط تلفن. اگر تلفن با خط دیگری کار می کند، مشکل از خط اصلی تلفن است

این می تواند ناشی از عوامل مختلفی ، از جمله سیم کشی آسیب دیده، قطع برق یا مشکل در خود گوشی باشد. برای عیب یابی این مشکل، با بررسی سیم ها و اتصالات تلفن شروع کنید تا مطمئن شوید همه چیز به طور ایمن به برق وصل شده است .

تلفن تماس

فروشگاه :03136662066
تعمیرگاه: 36662860-031

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه : 8:30 الی 13:30 - 16:30 الی 20:30
پنج شنبه : 8:30 الی 14

آدرس نمایندگی

اصفهان / چهارباغ بالا / روبروی اداره برق / جنب اداره مخابرات