باتری تلفن بیسیم در اصفهان

 روز به روز اهمیت انواع باطری برای استفاده های متفاوت بیشتر می شود و در حال حاضر باتری یکی از از حیاتی ترین ملزومات انواع وسیله برقی به حساب می آید. بیشتر وسایلی که در طول روز به طور مداوم با آنها سر و کار داریم مثل موبایل، لپ تاپ و … برای کار کردن از باتری استفاده می کنند. حتی در سال های اخیر اهمیت باتری فراتر از این هم رفته و به دنیای ماشین های برقی و الکتریکی نیز قدم گذاشته. تلفن بی سیم نیز از جمله وسایلی است که در دنیای امروز بسیار پر استفاده و محبوب است و برای کار کردن به باتری احتیاج دارد. 

انواع تلفنهای بی سیم از مدل های خاص باتری استفاده می کنند. اما با این حال خیلی مواقع برند های یکسان، باتری های مشابه یکدیگر دارند. باتری مورد استفاده در هر تلفن توسط شرکت و به وسیله یک سری کد مخصوص مشخص می شوند و هنگام تعویض باتری حتماً باید به این موضوع توجه کنید. بعضی از مدل های تلفن قابلیت استفاده از باتری های قلمی معمولی را نیز دارند که البته با توجه به یک بار مصرف بودن این باتری ها چندان انتخاب مقرون به صرفه ای محسوب نمی شود.


فروش باتری تلفن بیسیم در اصفهان
باتری تلفن بیسیم پاناسونیک نیم قلم شارژی Panasonic AAA

چرا از باتری اصل استفاده کنیم ؟

 از آنجایی که باتری یک کالای مصرفی و پر مخاطب است، شرکت ها و فروشگاه های مختلفی به فروش باتری تلفن بیسیم روی آورده و در این زمینه فعالیت دارند. از طرفی همین محبوبیت بالا باعث شده فضای کافی برای سوء استفاده سودجویان به وجود آید و باتری های تقلبی و کم کیفیت را به بازار عرضه کنند. تشخیص باتری تقلبی از نمونه های اصلی و اورجینال کار چندان ساده ای نیست و برای افرادی که تخصصی در این زمینه ندارند، غیر ممکن است. استفاده از باتری تقلبی می تواند آسیب جدی به مدارهای برقی تلفن وارد کند و کار پر ریسک و خطرناکی محسوب می شود. به همین دلیل تنها راهی که  می تواند شما را از اصل بودن جنس خریداری شده مطمئن کند، خرید از نمایندگی های رسمی و فروشگاه های شناخته شده است. 

مجموعه الو پاناسونیک به عنوان نماینده رسمی فروش و تعمیر محصولات پاناسونیک فعالیت دارد و به عنوان یکی از شناخته شده ترین مراکز فروش باتری تلفن بیسیم در اصفهان محسوب می شود. یکی از نکاتی که هنگام خرید باطری  باید مورد توجه قرار گیرد مدت زمان گارانتی است که به نحوی نشان دهنده ی اطمینان فروشنده از کیفیت محصول است. باتری های اورجینال موجود در مجموعه الوپاناسونیک با گارانتی معتبر به خریداران ارائه می‌شود تا از اصالت و کیفیت محصول مطمئن باشند.

تلفن تماس

فروشگاه :03136662066
تعمیرگاه: 36662860-031

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه : 8:30 الی 13:30 - 16:30 الی 20:30
پنج شنبه : 8:30 الی 14

آدرس نمایندگی

اصفهان / چهارباغ بالا / روبروی اداره برق / جنب اداره مخابرات