فروش کارتریج پرینتر در اصفهان

همانطور که ماشین برای کارکردن به سوخت نیاز دارد، انواع پرینتر نیز برای عملکرد صحیح نیاز به شارژ کردن دارند. جدا از این که پرینتر شما از نوع جوهرافشان و یا لیزری باشد، برای کار کردن باید آن را با استفاده از جوهر مخصوص یا کارتریج، آماده ی کار نگه دارید. اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر برای فروش کارتریج پرینتر در اصفهان هستید تا آخر این متن با ما همراه باشید.
پرینتر ها در مدل ها و برندهای بسیار گوناگونی ساخته می شوند و هر برند و مدل پرینتر، کارتریج مخصوص به خود را دارد. به همین دلیل لازم است برای شارژ کارتریج، به خوبی انواع پرینتر را بشناسید. پرینترهای رنگی معمولا از سه رنگ قرمز و آبی و زرد ساخته شده اند ولی در بعضی مدل ها این رنگ ها به 6 عدد هم می رسد. بعضی از پرینترهای خاص که کار چاپ عکس های با کیفیت را انجام می دهند، کمی ساختار متفاوت و پیچیده تری دارند.
کارتریج پرینترهای لیزری حساس تر از نمونه های جوهر افشان بوده و به همین دلیل تعویض آنها کمی دشوارتر است. اما حتی برای نمونه های جوهر افشان نیز نیاز است موارد و نکاتی را رعایت نمایید. ممکن است گاهی بعضی از مدل های پرینتر یک شرکت، از کارتریج های یکسانی استفاده نمایند اما این موضوع نیز باید توسط متخصصین تایید شود. گاهی برخی افراد بی دقتی کرده و کارتریج یک پرینتر را به زور در مدل های دیگر جای می دهند و به پرینتر آسیب می رسد.

فروش کارتریج در اصفهان

قیمت کارتریج پرینتر

کارتریج پرینتر متناسب با نوع و برند پرینتر، قیمت های متفاوتی دارند. برای مثال کارتریج پرینترهای رنگی قیمت های بیشتری نسبت به پرینترهای سیاه و سفید و معمولی دارند. یکی دیگر از مواردی که تاثیر زیادی روی قیمت کارتریج دارد، نوع جوهر افشان یا لیزری بودن پرینتر است. ابعاد و برند پرینتر نیز در قیمت کارتریج آن تاثیر زیادی دارند. کارتریج پرینتر ممکن است به صورت تقلبی و با قیمت بسیار کمتر در بازار موجود باشد که استفاده از آنها به شدت برای پرینتر مضر و آسیب رسان است.
ممکن است با کمی دقت بتوانید خودتان کارتریج پرینتر را تعویض کنید. اما این کار ریسک زیادی داشته و ممکن است باعث خرابی پرینتر شما شود. به همین دلیل پیشنهاد می شود حتما برای خرید کارتریج پرینتر به مراکز مناسب و نمایندگی ها مراجعه کنید و از آنها بخواهید مراحل تعویض و سرویس را برای شما انجام دهند.
همان طور که اشاره کردیم استفاده از کارتریج های غیر اصل آسیب جدی به سیستم پرینتر وارد می کنند و حتما باید از کارتریج های اصلی شرکت برای شارژ پرینتر استفاده شود. مجموعه ی الوپاناسونیک با سابقه ای طولانی در زمینه ی فروش و تعمیر کارتریج پرینتر در اصفهان ، تضمین استفاده از کارتریج های اصلی و با کیفیت را به شما می دهد تا بدون نگرانی پرینتر خود را شارژ کنید.

تلفن تماس

فروشگاه :03136662066
تعمیرگاه: 36662860-031

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه : 8:30 الی 13:30 - 16:30 الی 20:30
پنج شنبه : 8:30 الی 14

آدرس نمایندگی

اصفهان / چهارباغ بالا / روبروی اداره برق / جنب اداره مخابرات