تلفن همراه پاناسونیک یا زیمنس

مقایسه تلفن بی سیم پاناسونیک با تلفن بی سیم زیمنس

سوالاتی که هنگام خرید تلفن بی سیم برایمان پیش می آید این است که چگونه می توانیم بهترین انتخاب را برای خرید تلفن بی سیم داشته باشیم؟ پیام گیر داشته باشد یانه؟ تک گوشی باشد یا چند گوشی؟نیاز داریم که تلفن امکاناتی مانند بلندگو وشماره گیر داشته باشد یا نه؟ نیاز داریم که دارای بلوتوث، وای فای و لینک کردن باشد؟ آیا می خواهیم نویز گیر باشد؟

در این مقاله به جواب سوالاتتان می رسید و با توجه به امکاناتی که  دو تلفن بی سیم پاناسونیک و تلفن بی سیم زیمنس دارد اگر بین دو راهی انتخاب یکی از این دو برند هستید می توانید بهترین انتخاب را باتوجه به نیازتان انجام می دهید.

تلفن بی سیم پاناسونیک

پاناسونیک اولین فروشنده تلفن های بی سیم در جهان است که طرفداران زیادی دارد.

این برند در واقع ژاپنی است اما بیشتر توسط کشورهای مالزی و چین تولید می شود.

تلفن های پاناسونیک در رنگ های مختلفی عرضه می شوند که کاربران با توجه به سلیقه و مکان مورد استفاده می توانند انتخاب نمایند.

قابلیت های تلفن بی سیم پاناسونیک

تلفن های بی سیم پاناسونیک دارای دکمه های بزرگ، صفحه نمایشگر بزرگ و استفاده آسان هستند که این ویژگی ها باعث می شود گروه های سنی متفاوت به راحتی ازآن استفاده نمایند. تلفن های بی سیم پاناسونیک دارای حالت شب است که با استفاده از این قابلیت می توانید تلفن را تنظیم نمایید تا در زمان های بخصوص مانند شب ها به صدا در نیاید.

تلفن بی سیم پاناسونیک

مسدود کردن شماره هایی که برای کابر ایجاد مزاحمت میکند و داشتن قابلیت ایمن برای جلو گیری از استراق سمع از ویژگی های برند پاناسونیک است.

داشتن قابلیت DECT، که مکالمه ها را در خانه های بزرگ در صورت دور بودن از دستگاه آسان می کند و داشتن فرکانس با برد کافی برای استفاده در خانه های بزرگ از دیگر قابلیت ها محسوب می شوند.

گوشی های بی سیم پاناسونیک را می توانید تا 6 گوشی که در مدل های متفاوت فرق دارد افزایش دهید.

وجود نشانگر نورانی در پشت گوشی باعث می شود افرادی که به هر دلیلی صدای تلفن را نمی شنوند با چشمک زدن این نشانگر LED متوجه تماس ها شوند.

باتری تلفن های پاناسونیک در اکثر فروشگاه ها موجود است به خصوص گوشی های جدید پاناسونیک که از باتری نیم قلمی استفاده می کند.

این تلفن ها در مقابل ضربه بسیار مقاوم هستند ودر حالت آماده به کار از حداقل انرژی استفاده می کنند.

 

در ساخت این تلفن ها از هیچگونه مواد شیمیایی مانند کادمیوم، سرب، جیوه، هگزاولانت و کرومیوم که به محیط زیست آسیب می زند استفاده نشده است.

امکان به اشتراک گذاری دفترچه تلفن نیز وجود دارد. اگر از چند تلفن استفاده می کنید شماره ها را در گوشی های دیگر هم به اشتراک بگذارید و حتی با استفاده از سیم کارت ریدر کاربر می تواند شماره های گوشی همراه را به تلفن بی سیم منتقل کند.

از دیگر ویژگی های این برند می توان به قابلیت اتصال به دیوار، طراحی آرگونومیک برای نگه داشتن گوشی با دست یا چانه، شماره گیر ضد آب، مقام بودن در برابر سرما و گرما و مورد استفاده بودن هنگام قطعی برق اشاره کرد .

 

تلفن های بی سیم زیمنس

تلفن های بی سیم زیمنس ساخت آلمان و یکی از بهترین محصولات است که با، باکیفیت ترین مواد اولیه تولید و در راستای تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است. زیمنس چند سالی است که محصولات خود را با نام تجاری گیگاست به بازار عرضه می کند.

قابلیت های تلفن بی سیم زیمنس

تلفن های بی سیم زیمنس دارای یک سیستم منحصر به فرد به نام اکودکت است که 80 درصد مصرف انرژی را در کلیه تلفن ها کاهش می دهد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد زیمنس HDSP می باشد، که این تکنولوژی پهنای باند مکالمه را دو برابر کرده و باعث عملکرد بالای صدا می شود و کیفیت صدا برای مکالمه اینترنتی بیشتر شبیه به مکالمه رو در رو است. تکنولوژی HSP در این تلفن ها  نیز باعث کیفیت فوق العاده و شفافیت صدا می شود.

این برند، بدون ایجاد تداخل در فرکانس از بهترین گوشی های شماره یک اروپا محسوب می شود و دارای 2 سال گارانتی NTP است.

تلفن بی سیم زیمنس

تلفن های بی سیم زیمنس  برحسب مدل، دارای قابلیت تنظیم برای عدم دریافت تماس های ناشناس، متصل شدن به کامپیوتر برای استفاده از دفترچه تلفن، دارای تقویم و ایمیل برای Out look، قابلیت ظبط مکالمات هنگام گفتگو، روم مانیتورینگ، دارای دفترچه راهنمای فارسی، ارسال پیامک، بلوتوث، صفحه نمایش رنگی، مکالمه با بلندگو و مخاطب یاب است. داشتن این ویژگی ها برحسب مدل تلفن متفاوت است.

برد داخلی این تلفن ها معمولا 50 متر و برد خارجی آن ها 300 متر است.

در چند سال اخیر زیمنس، تلفن های بی سیم با قابلیت تاچ صفحه نمایش را به بازار عرضه نموده است.

 

نتیجه گیری

پاناسونیک و زیمنس هر دو جز برندهای محبوب و معروف هستند. اما در ایران تلفن های بی سیم پاناسونیک از محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه برندها برخوردار است. از نظر قیمت تلفن های پاناسونیک نسبت به تلفن های زیمنس هم رده خود قیمت پایین تری دارند ولی بسته به امکانات و مدل، هر کدام از تلفن ها، دارای قیمت های متفاوتی هستند.

تلفن های زیمنس با اینکه دارای کیفیت خوبی هستند ولی خدمات بسیار ضعیفی در ایران دارند. تلفن های بی سیم پاناسونیک دارای شبکه ی خدمات پس از فروش فوق العاده، نسبت به تلفن های زیمنس  می باشند که به همین دلیل خرید تلفن های بی سیم پاناسونیک توصیه می شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.