پرینتر

پرفروش ترین پرینتر های ایران کدامند ؟

پرفروش ترین پرینتر های ایران

در این مقاله 10 مدل از پر فروش‌ترین و محبوب‌ترین پرینترهای لیزری مناسب برای چاپ اسناد و متون شرح داده‌ شده است که می‌توانید به‌ عنوان یک منبع معتبر از آن استفاده نمایید.


پرینتر لیزری اچ پی LaserJet p1102

این مدل از پرینتر با فناوری چاپ لیزری برای حجم کاری کم مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به مدت 1 دقیقه 18 برگ رتبه چاپ می‌  رساند. این مدل از قابلیت چاپ دو رو و اتصال به وای فای برخوردار نیست. از ویژگی‌ های این دستگاه می‌توان به عمربالا، کیفیت ساخت و حجم کم و کوچک آن اشاره کرد. ظرفیت سینی کاغذ 150 برگی باشد و سینی خروجی می‌تواند تا 125 صفحه را بعداز چاپ درخود نگه دارد.

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet p1102

پرینتر لیزری اچ‌ پی مدل LaserJet Pro M12a

کیفیت و سرعت خوبی درزمینهٔ ی چاپ متن دارد. برای استفاده‌ های خانگی مناسب تراست. ظرفیت سینی کاغذ آن 150 برگ هست. این مدل، از اتصال وای فای استفاده نمی‌کند. نوع چاپ، تک‌ رنگ و سرعت چاپ سیاه‌ و سفید، 18 برگ در هر دقیقه است. قابلیت چاپ دو رو ندارد و حافظه آن 8 مگابایت است.

پرینتر لیزری اچ‌ پی مدل LaserJet Pro M12a

پرینتر لیزری اچ‌ پی مدل LaserJet Pro M12w

کیفیت و سرعت خوبی در زمینهٔ ی چاپ متن دارد. برای استفاده‌ های خانگی مناسب است. ظرفیت سینی کاغذ آن برابر 150 برگ می‌باشد. این مدل دارای قابلیت و wifi است که به کاربر اجازه می‌دهد به‌ صورت بی‌ سیم اطلاعات خود را از طریق تلفن همراه به پرینتر ارسال و چاپ کند. حداکثر 3 رایانه می‌توانند از این مدل پریتنر استفاده کنند و مورد استفاده برای محیط‌ های کوچک است. سرعت چاپ سیاه‌ و سفید 19 برگ در هر دقیقه است. قابلیت چاپ دو رو ندارد و حافظه آن 8 مگابایت است.

پرینتر لیزری اچ‌ پی مدل LaserJet Pro M12w

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030

این مدل تک‌ رنگ برای چاپ متن، در حجمی کم با سرعت چاپ بالا برای مصارف خانگی و اداری مورداستفاده قرار می گیرد. دارای قابلیت wi fi و چاپ دورو کمی باشد و حافظه آن 32 مگابایت است.

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030

پرینتر چندکاره لیزری اچ‌ پی مدل LaserJjet Pro MFP M130a

این مدل علاوه بر پرینت، عملیات اسکن و کپی را نیز انجام می‌دهد. ظرفیت سینی کاغذ آن 150 برگ است. مناسب برای محیط‌های کوچک و حداکثر 4 کامپیوتراست. این دستگاه دارای صفحه‌نمایش است ویکی از پرینترهای 3 کاره کوچک و مقرون‌به‌صرفه است. نوع چاپ، تک‌ رنگ و سرعت چاپ سیاه و سفید تا 22 برگ در دقیقه است. حافظه این مدل 128 مگابایتی باشد و قابلیت چاپ دورو ندارد.

 پرینتر چندکاره لیزری اچ‌ پی مدل LaserJjet Pro MFP M130a پرینتر چندکاره لیزری اچ‌ پی مدل LaserJjet Pro MFP M130a

پرینتر لیزری اچ‌دی پی مدل LaserJet P2035

این دستگاه یکی از قدرتمندترین مدل‌های شرکت اچ پی است. ظرفیت سینی کاغذ آن 250 برگ است. سرعت چاپ بالا یکی از ویژگی‌های این مدل است که سرعت چاپ آن 30 تا 40 صفحه در هر دقیقه می باشد. طراحی‌شده برای محیط‌های اداری و تجاری باکار سنگین می‌باشد. کارتریج تون راین مدل تا 2500 صفحه را چاپ می‌کند. از قابلیت wifi و چاپ دورو پشتیبانی نمی‌کند.

پرینتر لیزری اچ‌دی پی مدل LaserJet P2035

پرینتر چندکاره لیزری سامسونگ مدل Xpress M2070

این مدل علاوه بر پرینت، عملیات اسکن و کپی هم انجام می‌دهد. دارای ظرفیت سینی کاغذ 150 برگ است. مناسب برای ادارات با حجم کاری متوسط هست. سرعت پرینت،20 برگ در دقیقه، سرعت کپی 20 برگ در دقیقه، حداکثر تعداد کپی multi copy 99 برگ و سرعت اسکن 17 برگ در هر دقیقه است. اتصالات توسط USB صورت می‌گیرد و دارای صفحه‌نمایش LCD است. این دستگاه قابلیت چاپ دورو ندارد.

پرینتر چندکاره لیزری سامسونگ مدل Xpress M2070 پرینتر چندکاره لیزری سامسونگ مدل Xpress M2070

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M130nw

علاوه بر پرینت، قابلیت اسکن و کپی دارد. دارای صفحه‌نمایش 2 خطی و حافظه 256 مگابایتی است. سرعت پرینت 22 برگ در دقیقه و سرعت کپی،22 کپی در دقیقه می‌باشد. دارای صفحه‌نمایش LCD 2 خطی و wifi است ولی قابلیت چاپ دور و ندارد.

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M130nw

پرینتر چندکاره لیزری مدل LaserJet Pro MFP M26nw

این دستگاه قابلیت پرینت، اسکن و کپی را دارد. ظرفیت سینی کاغذ 150 برگ است و می تواند تا 18 برگ در هر دقیقه پرینت کند. با پشتیبانی از وای فای به‌ طور مستقیم می‌توانید فایل ها را از تلفن همراه بگیرید. دارای تکنولوژی خاموش شدن به‌ صورت خودکار برای صرفه‌ جویی در انرژی و صفحه‌ نمایش دو خطی است. از این دستگاه می‌توان برای مصارف مختلف خانگی و اداری استفاده نمود. حافظه 128 مگابایتی دارد و قابلیت چاپ دورو ندارد.

پرینتر چندکاره لیزری مدل LaserJet Pro MFP M26nw

در انتها به شما پیشنهاد میکنیم در صورت که به دنبال خرید فکس هستید حتما از مقاله راهنمای خرید فکس هم دیدن کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.