سانترال پاناسونیک

آنچه در مورد سانترال نمی دانید

راه‌حل‌ های سیستم های ارتباطی هوشمند و کامل

پاناسونیک با ارائه سیستم Hybird port ( در دو مدل KX-T308 و KX-T616 ) ، صنعت سیستم مراکز تلفن (سانترال) را در سال 1986 برای اولین در جهان متحول نمود. قابلیت انعطاف‌ پذیری و مقرون‌ به‌ صرفه بودن سیستم‌ های سانترال Hyrid به‌ سرعت آن‌ ها را جزء پر فروش‌ ترین سیستم‌ های جهان قرار داد.

در سال 1993 شرکت پاناسونیک بار دیگر با تولید اولین سیستم‌ های تلفن دیجیتال Super-Hybrid (سانترال) درجهان (مدل KX-TD816 و KX-TD1232 ) باعث دگرگونی دراین صنعت گردید.

این شرکت با پیروی ازاین خط مشی در سال 1995، اولین سیستم پردازش صدای دیجیتال TVP ( مدلKX-TVP100 )، را به بازار عرضه نمود.

از آن زمان تا کنون شرکت پاناسونیک بر تعهد خود مبنی بر تولید محصولات مدرن، توسعه سخت افزار و نرم افزار های جدید مانند سرویس های شبکه و برآورده کردن نیاز های مشتری استوار بوده است.

این مورد به وضوح در سری KX-TDA که در سال 2003 به بازار عرضه گردید دیده می شود. بدین نحو که امکان مکالمه تلفنی اینترنتی و کاربری آسان دریک دستگاه جمع شده اند.

یک مجله معتبر انگلیسی در فوریه 2003KX-100 را بعنوان بهترین مدل سیستم تلفن سانترال از لحاظ قیمت و کارایی برای دفاتر و شرکت ها معرفی کرد.

پاناسونیک با ادامه توسعه راه حل های IP درتولید سانترال های پاناسونیک سری KX-TDA از قبیل تلفن های جدید IP و تلفن های نرم افزاری IP موجب کاهش هزینه های سیستم IP گردیده و امکان استفاده از آن را دردفاتر فرعی و خانگی فراهم نموده است.

سیستم های سانترال Hybrid IP PBX

  • KX-TDA600
  • KX-TDA200
  • KX-TDA100
  • KX-TDA30

سیستم سانترال Hybrid IP PBX از سری محصولات با قابلیت کاربری در شبکه اینترنت به شمار می روند. آن‌ ها به گونه ای طراحی شده اند که قادرند سیستم تلفن اینترنتی، سیستم تلفن کامپیوتری طرف اول و سوم و همچنین شبکه را به راحتی پشتیبانی کنند.

پاناسونیک با ارائه نرم افزارها وسخت افزار سیستم، بوسیله یک طراحی مشترک امکان برخورداری از ضریب اطمینان بالا و قابلیت ارتقاء یافتن راحت را برای مصرف کنندگان فراهم نموده است.

هدف اصلی خط تولید جدید، فراهم آوردن “امکان استفاده آسان از سیستم برای همگان” است. این هدف موجب شده است علاوه بر در برگرفتن جدیدترین فن آوری ها توجه مضاعفی نیز برروی کاربری آسان معطوف گردد.

سیستم های سانترال Hybrid IP PBX

سیستم شبکه کاملی که باعث بهبود عملکرد کاری در عرضه ارتباطات کنونی می شود.

سیستم های سانترال Hybrid IP PBX

قابل ارتقاء متناسب با نیازتان

طراحی مدولار سانترال KX-TDA600 این امکان را به شما می دهد تا سیستم را متناسب با نیازتان ارتقاء دهید.

قفسه اصلی حداکثر گنجایش 160 پورت (240 پورت باDXDP) و قفسه اختیاری حداکثر گنجایش 688 پورت ( 1008 پورت با DXDP ){در هنگام اتصال به خط CD آنالوگ بنابر نوع ترکیب بندی ممکن است تعداد کارت ها متفاوت باشند.} به علاوه با معماری درگاه آزاد در دستگاه سانترال KX-TDA600 شما به راحتی قادرید کارت های اضافی را داخل دستگاه قرار داده و امکانات جدید و قابلیت ها را به سیستم خود اضافه نمایید.

سهولت در برقراری ارتباط

  • طراحی شیک وکاربری آسان تلفن های دیجیتال با کارایی بالا
  • مجهز به ترمینال USB جهت اتصال به کامپیوتر
  • قابلیت افزایش تعداد تلفن های سانترال دیجیتالی ( DXDP )

کارایی تحسین برانگیز

  • تجهیزات بی سیم (Multi Cell) برای برقراری ارتباط تلفنی سیار
  • سازگاری با سیستم تلفن همراه
  • رابط (TAPI و CSTA)CTI2ISDN
  • تلفن کامپیوتری/ کنسول کامپیوتری
  • عملکرد پیشرفته
  • قابلیت سازگاری با (PRI/BRI)ISDN
  • سازگاری با سیستم پردازش صدا (Voice Processor)
  • ایستگاه تقویت کننده Cell2 کاناله جهت اتصال به پورت رابط DPT

کاهش هزینه مکالمات

  • ویژگی پروتکل اینترنتی VOIP (تلفن اینترنتی)
  • برقراری شبکه دیجیتال QSIG جهت کنترل تماس (خروجی وورودی)، قابلیت شماره گذاری متنوع و ویژگی های دیگری چون CLIR/COLP/CLIP/مکانیزم COLR
  • انتخاب مسیر خودکار(ARS)/مکانیزم LCR
  • ایجاد شبکه قابل اعتماد از طریق E1/T1،E&M
  • کنترل و اداره چندین دفتر دور از دفتر مرکزی یک شبکه IP

با افزودن یک شبکه به دستگاه سانترال کنونی تان،قادرید از دفتر مرکزی خود،کل سیستم IP-PBX شرکت را تحت کنترل داشته باشید حتی اگر دفاتر فروش، شعب شرکت و کارخانه درمکان های دیگری واقع شده باشند. این ویژگی باعث بهبود مدیریت می شود. سانترال های پاناسونیک سری KX-TDA متناسب با تغییرات محل کار به راحتی قابل ارتقاء می باشند.

قابلیت چندزبانی

سیستم سانترال Hybrid IP PBX قابلیت سازگاری به 5 زبان مختلف را دارد .این ویژگی برای مکان هایی که بیش از یک زبان کاربری دارد،قابل استفاده می باشد. می توان زبان دلخواه را برای خط تلفنی تعریف نمود تا نیاز های کاربر در هنگام استفاده از این خط برآورده گردد.

نشانگر نورانی وجود پیام و تماس جدید (قرمز/سبز)

این LED بزرگ با قالبیت رویت آسان ، پیام ها و تماس ها را نشان می دهد و حتی از فاصله دور نیز قابل تشخیص می باشد. رنگ چراغ ها نوع ارتباط گیرنده را مشخص می کند بطوریکه رنگ سبز برای خط داخلی و رنگ قرمز برای خط شهری می باشد. همچنین LED قرمز چشمک زن نشانگر وجود پیام جدید است.

خروجی  eXtra Device Port و xdp دیجیتال

سیستم XDP در سانترال پاناسونیک امکان افزودن یک خط تلفن معمولی ( آنالوگ یا بی سیم ) را بدون هزینه های اضافی برای شما فراهم می کند. شما قادرید در هنگام ارسال فاکس همزمان با تلفن صحبت کنید و یاهنگام مکالمه با اتصال مودم به پورت XDP اطلاعات را از شبکه Download نموده و یا به اینترنت دستیابی داشته باشید. XDP دیجیتال به شما امکان میدهد تا تعدادتلفنهای دیجیتال رابدون افزودن کارت اضافی افزایش دهید.ازاین روکارمندان شما بابهره گیری ازتلفن های دیجیتال بهره وری شرکت رابالا خواهند برد.

تلفن های سانترال

یکپارچه کردن دفاتر متعد داز طریق پروتکل اینترنتی (IP)

اکنون قادرید شعب شرکت و پرسنل فعال خارج از شرکت را ازطریق پروتکل اینترنتی (IP) به یک دستگاه سانترال پاناسونیک Hybrid IP-PBX در دفاتر مرکزی متصل کنید.

برای این منظور فقط یک سانترال پاناسونیک Hybrid IP-PBX مرکزی لازم است، به این معنا که شما می توانید ارتباطات تلفنی بین دفاتر خود را به سادگی و بطور کارآمد کنترل نمایید و از هزینه های گزاف برای انجام سیم کشی تلفن جلوگیری کنید ،چرا که تلفن های (IP) به شبکه داخلی موجود شما وصل می شوند.

یکپارچه کردن دفاتر متعدد از طریق پروتگل اینترنتی

واحد پذیرش خودکار سه مرحله ای با راهنمای صوتی

  • مدیریت عالی تماس های ورودی
  • امکان برقراری تماس برای تماس گیرنده بعد از ساعت اداری و دسترسی به داخلی مورد نظر
  • تقسیم بارکاری اپراتور بادیگران

در سانترال های پاناسونیک ، سرویس پاسخگویی خودکار 3 مرحله ای به تماس گیرنده امکان می دهد تا با گرفتن یک شماره یک رقمی از طریق پیغام های ضبط شده در سیستم DISA {دسترسی مستقیم به سیستم داخلی} راهنمایی شود و به بخش مورد نظر هدایت گردد،بدون اینکه نیازی به کمک اپراتور داشته باشد.

نمایشگر * Caller ID روی تلفن تک خط وتلفن سانترال آنالوگ

  • تشخیص تماس گیرنده
  • مدیریت تماس بهتر

این سیستم با سرویس Caller ID سازگار است و به کاربر امکان می دهد تا مشخصات تماس گیرنده را روی تلفن های تک خط (SLT) و تلفن های سانترال آنالوگ (APT) مشاهده نماید. نام تعیین شده در برنامه تنظیم نام سیستم شماره گیری سریع هنگامیکه با مشخصات تماس گیرنده همخوانی داشته باشد و جزء اطلاعات ذخیره شده باشد روی صفحه نمایشگر ظاهر می شود. صفحه نمایشگر تلفن های سانترال برای دسترسی به فهرست 2 تماس آخر (Call Log) قابل استفاده می باشد. ظرفیت حافظه سیستم تا 300 نام و شماره تلفن می باشد.

به راحتی می توان با تماسهای دریافتی ذخیره شده در فهرست تماس ها مجددا تماس گرفت.

*کارت مربوط مورد نیازاست

درصورت موجود بودن سرویس Caller ID درمحل زندگی تان باشرکت مخابرات تماس حاصل نمایید.

پیام گیر (BV)*

با استفاده از سرویس پیام گیر سانترال پاناسونیک شما قادرید با ضبط پیغام های خوش آمدگویی در صندوق خود هنگامیکه قادر به پاسخگویی تماس نیستید برای تماس گیرنده پیغام پخش نمایید.

تماس گیرندگان قادرند پیغام های خود را مستقیما در صندوق شما ضبط کنند و اطلاعات خصوصی را بدون نیاز به یادداشت شدن در اختیارتان قرار دهند. مراکز تماس و گروه های کاری می توانند از یک محیط کاری پیغام گذاری عمومی برای ضبط پیغام های تماس گیرندگان که امکان پخش آن‌ها توسط اپراتور و یا اعضاء گروه وجود دارد،استفاده کنند.

*یک کارت پیغام صوتی اختیاری لازم است.

راه حل کامل سیستم سانترال PXB

امروزه شاهد تحول و دگرگونی در زمینه فنآوری مخابرات و اطلاعات IT هستیم. همچنین محیط های اداری ما در حال تغییر هستند تا قابلیت و کارایی بیشتری داشته باشند. سیستم‌ های تلفن سانترال پاناسونیک به گونه ای طراحی شده اند تا بتوانند حداکثر بهره را از این تغییرات حاصل نموده و با ارائه محصولات مدرن و بسیار جدید کلیه نیازهای مشتریان را برآورده کنند.

  • راه‌حل‌های شبکه
  • راه‌حل‌های پیام
  • ارائه صورتحساب به صورت کامل ویاکاربرد درهتل
  • مدیریت مراکز تماس کم ظرفیت
  • راه‌حل‌های بی سیم

راه‌حل‌های شبکه ای

کلیه مشاغل و حرفه ها قادرند از یک سیستم شبکه ای قابل اعتماد ،کم هزینه در شبکه داخلی شرکت با کاربری آسان بهره مند شوند. ویژگی هایی چون خطوط E&M و Voice-Over-IP قادر است بطور قابل ملاحظه ای هزینه ها را کاهش دهد و با استفاده از شبکه داخلی شرکت دسترسی آسانی را برای کارکنان فراهم آورد . برای مثال شماره گیری های شبکه ای به شما امکان می دهد تا شماره هایی را برای هر یک از خطوط خود اعم از دفتر مرکزی و یا شعبه تعیین نمایید و در وقت و هزینه صرفه جویی کنید.

سیستم سانترال پاناسونیک KX-TDA Hybrid IPBX با قابلیت پشتیبانی پروتکل QSIG این امکان را به شما می دهد تا با برقرای ارتباط داخلی بین چندین مکان مجهز به سانترال PBX، یک سیستم بزرگ مجازی تلفن ایجاد کنید و به عملکرد های پیشرفته تری دسترسی داشته باشید.

 بلندگو KX-TS730

برقراری ارتباط کنفرانسی در بین چندین مکان مختلف

بلندگوی فوق العاده حساس و دقیق برای ضبط کنفرانس

سیستم KX-TS730 با بلندگوی کنفرانسی از طریق یک خط آنالوگ امکان برقراری ارتباط کنفرانسی چند نفره را با صدای صاف و شفاف فراهم می کند.

به دلیل همیشه آماده بودن عملکرد ضبط ، راه اندازی تلفن کنفرانسی به آسانی امکان پذیر است.

به لطف وجود دو میکروفن در هر 4 گوشه این بلندگو اصوات در تمامی جهت ها ضبط می شوند.

راه‌ حل‌ های پیام

سیستم پیام گذاری سانترال پاناسونیک قابلیت های چند زبانه و کارایی بالایی را در اختیار شما میگذارد. بطوریکه میتوانید به مشتریان خود سرویس مطلوبی ارائه کنید، همچنین شما از مزایای سیستم پیام گیری که بطور اتوماتیک کار می کند و شما را در طول 24 ساعت شبانه روزی آگاه می کند بهره برده و مهم تر از همه قادر خواهید بود که در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید. سیستم پیام گیری سانترال پاناسونیک در واقع به معنای راحتی بیشتر برای شما و رضایت کامل برای مشتریانتان می باشد.

صندوق صوتی متمرکز

در سانترال پاناسونیک امکان استفاده اشتراکی از صندوق صوتی در شبکه فراهم است.این ویژگی دسترسی به صندوق پستی متمرکز رابرای تماس گیرنده فراهم می کند.تماس گیرنده پس از شنیدن پیام درانتظاربه صندوق صوتی هدایت شده وازسرویس خودکار گویابهره مند می شود.

سرویس مشتری

با استفاده از سرویس مشتری شما قادرید با دادن یک شماره یک رقمی به تماس گیرنده، امکان دسترسی وی را به داخلی های بخش، اعلان های مخصوص و اطلاعات دیگر فراهم نمایید. ابتدا تماس گیرنده منوی سرویس مشتری را می شنود و سپس گزینه مورد نظر خود را انتخاب می کند.

منوی پست صوتی ( VM ) برروی صفحه نمایشگر

برای عملکرد آسان تر،منو های پست صوتی و تعداد پیغام های صوتی دریافتی روی صفحات نمایشگر تلفن های سانترال ظاهر می شوند. کاربران میتوانند به راحتی پیغام ها را بازخوانی کنند.

عملکرد های منحصر به فرد پاناسونیک

  • کنترل تماس درحال انجام (LCS)

وقتی که حالت LCS در دستگاه سانترال فعال می شود شما قادرید پیام های دریافتی را کنترل نموده و سپس در مورد پاسخگویی یا عدم پاسخگویی تصمیم بگیرید. این سیستم به مانند سیستم منشی تلفنی روی میزتان عمل میکند.

  •  ضبط دو طرفه

این ویژگی به کاربر امکان می دهد تا مکالمه در حال انجام را در یک صندوق صوتی تنها با فشار کلید Two-Way Transfer ضبط نماید.نوع دیگراین ویژگی انتقال دوطرفه (Two-Way Transfer) می باشد که به کاربر امکان می دهد تا مکالمه در حال انجام را در صندوق صوتی کاربر دیگری ضبط نماید.این ویژگی برای شرکت هایی که قصد دارند متصدیان پذیرش شخصا پیام ها را ضبط کنند ایده آل می باشد.

KX-TVM200 - KX-TVM50

ارائه صورتحساب به صورت کامل و یا کاربرد در هتل

سیستم‌های سانترال پاناسونیک PBX پاناسونیک برای شرکت هایی که در زمینه هتلداری فعالیت دارند، وسیله ارزشمندی برای بهبود بازدهی و ارائه سرویس به مشتری می باشد. این سیستم ها عملکرد مربوط به امور داخلی هتل با ویژگی هایی مانند کنترل ورود و خروج ، تماس برای بیدار شدن و غیره را فراهم می کنند. همچنین این سیستم ها را می توان به صندوق حسابداری و نشانگرهای نوری پیام روی تلفن های اتاق مرتبط کرد. و عبارتنداز :

  • کنترل ورود / خروج
  • تنظیم زنگ تلفن برای بیدار شدن / حذف کردن / تایید / زنگ خطر
  • روشن و خاموش شدن نشانگر نوری پیام
  • اطلاعات مربوط به وضعیت اتاق
  • صورت حساب تلفن
  • تنظیم و پاک کردن نام و شماره داخلی
  • مدیریت مراکز تماس کم ظرفیت

مدیریت مرکز تماس کم ظرفیت

پاناسونیک با ارائه سیستم‌ های سانترال PBX موجب می شود که محیط کاری شما متفاوت به نظر برسد و ویژگیهای مدیریت تماس هوشمند این سیستم ها باعث بهبود کارایی شده و رضایت مشتریان شما را افزایش می دهد و همچنین تصویری زیبا از محیط کار شما نمایش می دهد.استفاده از سیستم توزیع منظم تماس (UCD) کلیه تماس ها را در بین تعدادی از شماره های داخلی کارکنانتان برای پاسخگویی توزیع می کند. یک مدیر مسئول قادر است وضعیت تماس ها را از روی صفحه نمایش LCD تلفن دیجیتال سانترال مشاهده کند و از فاکتور زمان برای استفاده در تصمیم گیری های مدیریتی بهره جوید.

عملکردهای مرکز تماس داخلی سانترال

  • توزیع تماس به داخلی آزاد
  • الویت VIP (تماس گیرنده)
  • پیام های صف انتظار
  • پیغام نوبت (WRAP-UP)
  • خاتمه دادن به تماس
  • فهرست ورود و خروج از سیستم
  •  سیستم تلفن رایانه ای (CTI): با اتصال سیستم تلفن سانترال به یک کامپیوتر،کارایی آن به طور فزاینده ای بهبود می یابد. قابلیت های بالقوه سیستم CTI تقریبا گسترده و وسیع هستند و به‌ سرعت ارتقاء می یابند. برای مثال زمانیکه یکی از کارمندان شما در حال صحبت کردن با مشتری می باشد، کامپیوتر می تواند بطور خودکار اطلاعات مربوط به تماس گیرنده،تاریخ و وضعیت مالی ،نمونه های خریداری شده و دیگر اطلاعات مفید حاصله را نمایش دهد.سیستم CITا وسیله ارزشمندی برای کمک به بهبود وضعیت فروش و ارائه سرویس بهتر برای مشتری می باشد.
  • سرور گزارشی ACD یا همان (KX-NCV200) : برای ارائه عملکرد های مرکز تماس پیشرفته به کاربران سیستم  سانترال PBX پاناسونیک از جمله مدلهای KX-TDA100/200 و KX-TDA600 طراحی شده است. این سرور از ویژگی های مفیدی مانند کنترل و گزارش های عملکردی مرکز تماس برخوردار است و همچنین بعنوان یک صندوق پستی نیز عمل می کند.

در سال 2007 مدل‌های سانترال  KX-TDE100 و KX-TDE200 با تلفن‌های اختصاصی IP جدید را راه‌اندازی کردیم این سیستم کاملاً IP  است که دارای نوع  انتخاب و کاربرد زیاد است.

رویکرد سیستم‌ های سانترال PBX پاناسونیک به IP :

رویکرد سیستم‌های PBX پاناسونیک به IP

ادارات امروزی در حال تغییر از سیستم مخاطراتی معمولی به سمت دستگاه‌های IP انعطاف‌پذیر و کم‌ هزینه می‌باشند و حداکثر استفاده رامی‌توان از رشد سریع در کاربری ها و جهانی شدن IP برد و برای ساخت یک سیستم مخابراتی کامل IP از دستگاه سانترال KX-TDE100/200 استفاده نمود که با سیستم های ارتباطی جدید کاملاً سازگار می باشند.سانترال KX-TDE100/200 عملکردهای مجهز استاندارد و جدیدی را ارائه می‌دهد که کارایی را افرایش داده و هزینه‌های ارتباط را کاهش می‌دهد. این سری دارای خصوصیاتی با کارایی بالا و استفاده راحت از قبیل کارکرد بی‌سیم، صندوق پست صوتی و CTI می‌باشند. دستگاه‌های سانترال پاناسونیک IP-PBX برای شرکت‌هایی که قصد تغییر در سیستم فعلی به یک سیستم کامل IP را دارند، یک سکوی قابل‌گسترش و با کاربری راحت ارائه می‌دهد که در زمینه های تجاری متعددی قابل انطباق می‌باشد.

این مدل‌ها خطوط مخابراتی معمولی را پشتیبانی می‌کنند. بنابراین این امکان را برای سیستم‌های سانترال IP فراهم می‌کند تا خطوط مخابراتی معمولی نظیر ISDN و خطوط آنالوگ به آن‌ها متصل گردند. ممکن است با توجه به محیط کار، تغییر یک خط معمولی مخابراتی موجود به یک سیستم سانترال کاملاً IP به دلیل محدودیت زمانی و هزینه دشوار باشد ولی با سیستم‌های سانترال پاناسونیک KX-TDE100/200 به‌طور منصفانه‌ای پاسخ این نیاز تأمین می گردد در سانترال های سری‌ TDA فعلی از طریق برد اصلی می‌توان به ‌آسانی یک سیستم جدید بنا کرد و اما در سری سانترال های KX-TDE100/200 راه‌حل مناسب برای شرکت‌هایی وجود دارد که می‌خواهند هم‌زمان با استفاده از شبکه مخابراتی فعلی به ‌آرامی به یک سیستم IP تبدیل شوند.

سانترال تلفن کاملا IP :

سانترال سری TDA پاناسونیک با امکانات قدرتمند و ارتقا یافته

دستگاه سانترال پاناسونیک سری KX-TDE سیستم‌های مخابراتی پیشرفته کاملاً IP هستند که امکانات و سرویس‌های IP تلفنی را روی شبکه محلی (LAN) و هم شبکه‌های گسترده (Broad band )فراهم می‌آورند. سانترال TDE سکوی مخابراتی ایده آل جهت برآورده نمودن تمام نیازهای تجاری، اداری و مخابراتی امروزه و هم چنین با دارا بودن یک سیستم کاملاً IP برای نیازهای آینده، بهره‌گیری از آخرین فن‌آوری SIPرا نیز امکان پذیر می سازد.

امکانات جدید IP در سانترال TDE

1. سازگاری کامل با IP

  • ظرفیت اولیه سیستم بالغ بر 64 تلفنIP و 32 خط ترانک با استفاده از کارت اختیاری DSP
  • تلفن های استاندارد SIP بالغ بر 128 و حداکثر
  • ظرفیت سیستم با کارت اختیاری
  • مجموع خطوط شهری (ترانک): 128
  • مجموع خطوط داخلی: 256
  • برنامه ریزی سیستم توسط نرم افزار PC Programong همانند نرم افزار سری TDA
  • 2 پورت شبکه (LAN) بطور پیش ساخته

2.تجهیز شده با راهکارها و قاب TDA به طور کامل

  • با قابلیت استفاده ازکارتهای اختیاری TDA و سادگی کاربر گرفته از سیستم های TDA
  • سادگی نصب
  • نگهداری آسان
  • پشتیبانی کامل از ویژگی های TDA
  • قابل ارتقابه TDE با تعویض کارت IPCMPR CARD سری TDA

3.پشتیبانی از تلفن های سانترال جدیدسری IP-PT NT300

  • قابلیت نمایش اطلاعات برنامه ریزی شده درکلیدهای CO تا 4 صفحه
  • ماژول بلوتوث BLUETOOTH برای مکالمه آزاد (بدون گوشی دستی)
  • ماژول صفحه کلید 12تایی / 60 تایی (فقط برای مدل های KX-NT346 وKX-NT343)
  • کاهش باررافیکی VOIP برروی منابع شبکه و دستگاه سانترال تلفنPBX
  • کیفیت بالای صدا در تلفن های سری KX-NT300 با استفاده ازG.722  CODEC

4.نگهداری آسان

برنامه ریزی سیستم ها توسط نرم افزار  PC Programming همانند نرم افزار سری TDA

5.برنامه ریزی همزمان چند دستگاه Multi Site programming

امکان برنامه ریزی همزمان چند دستگاه سانترال TDEبه طور همزمان درصورت اتصال به شبکه دستگاه ها. این ویژگی هم چنین امکان تنظیم نرم افزاری همزمان دستگاه ها را نیز بوجود می آورد.

6.ارتباط با سرویس های شبکه ای

دستگاه سانترال TDE با پشتیبانی از ارتباط با سرویس های شبکه ای زیر بهره وری و ثبت اطلاعات را ممکن می سازد:

  • بهره گیری از سرویس  DHCP برای TDE
  • پشتیبانی از SNMP Agent / Alarm
  • پشتیبانی از SNTP

7.کارت پیام پیش ساخته

KX-TDE با کارت پیام 2 کاناله ساخته می شود.

8.  داخلی های متحرک و بهینه شده Hot Desking

این امکان وجود دارد که هر داخلی استفاده نمود و تمام تنظیمات مربوط به داخلی خود را در آن داشته باشیم. این قابلیت درموارد زیر بسیار سودمند می باشد. تغییر مکان (میز) خودمیز و تلفن های شخصی برای استفاده وجودندارد.

تلفن های اختصاصی IP :

مجموعه جدید تلفن های اختصاصی IP

ماژول های اختیاری صفحه کلید

 مجموعه جدید تلفن های اختصاصی IP

سازگاری کامل با IP

سانترال IP پاناسونیک امکان استفاده از خطوط ورودی IP TRUNK با پروتکل های H.323،SIP ، تلفن های اختصاصیIP، تلفن های نرم افزاری IP، تلفن های داخلی SIP را می دهد.

سازگاری کامل با IP

تلفن های اختصاصی  Hybrid IP PBX :

تلفن های اختصاصی Hybrid IP PBX

راه کار بی سیم:

نگاه کلی به سیستم

سیستم چندسلولی DECT راهکار یکپارچه سیستم طراحی شده جهت سانترال پاناسونیک می باشد این سیستم انتقال مکالمه از یک سلول به سلول دیگر و پوشش بی سیم رابهینه نموده و امکان کار در ساختمان های بزرگ رافراهم می آورد گوشی بی سیم پاناسونیک مدل KX-TCA355 امکان کار در محیط های صنعتی که دارای گرد، غبار و آب ریزی هستند را با پشتیبانی ازاستاندارد IP54 امکان پذیر میسازد این تلفن با مجموعه وسیعی از امکانات و ویژگی های سایزکوچک و سبک به امکانات تلفنی بسیار مجهز می شود. در حالیکه گوشی بی سیم مدل KX-TCA155 انتخابی مناسب برای کاربرانی است که امکانات تلفنی پایه را با قیمت مناسب می خواهند. تلفن های سانترال KX-TC355 و  Kx-TCA255 و KX-TCA155 باید به یک سیستم سازگار مانند:

KX-TDA30/KX-TDA100/KX-TD200/KX-TDA600 متصل شوند.

KX-TCA355 / KX-TCA256 / KX-TCA155

  • صفحه نمایش نورانی آبی رنگ شش سطری
  • صفحه کلید نورانی
  • نمایشگر چند زبانه مکالمه آزاد (Speaker Phone)
  • کلیدهای قابل برنامه ریزی
  • پشتیبانی از سرویس های   PBX
  • 200 حافظه تلفنی
  • قابلیت اتصال به هدست
  • 9 زنگ موزیک پلی فونیک و 6 الگوی زنگ
  • لرزاننده (ویبراتور)
  • حالت جلسه فقط مدل های KX-TCA355 و KX-TCA256

ویژگی های مدل KX-TCA355

IP5*: مقاوم در برابر گرد و غبار (محافظت در مقابل نفوذ گرد و غبار)

IP4*: مقاوم در مقابل آب پاشیدگی (محافظت در مقابل آب پاشیدگی)

گوشی پاناسونیک KX-TCA355 مطابق با آزمایش های استاندارد صنعتی UKAS   IP54 می باشد.

پلاستیک فشرده و مقاوم درحاشیه ها، تلفن را در مقابل ضرب دیدگی محافظت می کند.

استفاده ازمواد مقاوم درقاب پلاستیکی

آنتن های سلولی

KX-TDA0141: دو کانال مکالمه همزمان

KX-TDA0142: چهار کانال مکالمه همزمان

آنتن سلولی پرظرفیت  KX-TDA0158:از 8 کانال مکالمه همزمان پشتیبانی می کند.

تکرارکننده KX-A272

استفاده از تکرار کننده، پوشش را افزایش می دهد، حداکثر از 6 تکرارکننده برای هر سلول می توان استفاده کرد.

 CTI و نرم افزارهای کاربردی

 Phone Assistant برای کارایی پرسنل و دسترسی آسان به امکانات تلفنی

با فراهم نمودن اطلاعات تماس ها روی صفحه رایانه مانند شماره تلفن تماس گیرنده، نام تماس گیرنده و با استفاده از صفحه کلید رایانه یاموش واژه (Mouse) به سرعت تماس ها را می توان اداره نمود. بنابراین کاربران را قادر می سازد با صرف وقت کمتری کارایی بیشتری داشته باشند.

اطلاع از حضور و در دسترس بودن همکاران

این نرم افزار به شما کمک می نماید قبل از تماس با آنها از حضور و در دسترس بودن آنها مطلع شوید. بنابراین تعداد تماس های بدون پاسخ به نحوه چشمگیری کاهش می یابد.

دسترسی آسان به خدمات وسرویس های تلفنی

حضور ساحر در زمانی که بدان نیاز دارید مانند سرویس هایی از قبیل انتقال تماس، دنبال من بیا، مزاحم نشوید، قفل خط، پارک خطوط و ایجاد مکالمه سه نفره.

شماره گیری آسان از پایگاه داده شما

کاربران می توانند لیست تماس های خصوصی و اداری برای خود بسازند و به راحتی از لیست تماس ها برای شماره گیری استفاده نمایند با موش واره (Mouse) این نرم افزار قادر است از نرم افزار لیست تماس های Outlook بهره ببرد.

ارتباط بادوربین های IP

دوربین های IP پاناسونیک قابلیت یکپارچه شدن بانرم افزار را دارا می باشند. بدین ترتیب میتوان با دیدن تصاویر دوربین، به زنگ های درب ورودی پاسخ داد.

ضبط مکالمه بطورمستقیم درصندوق پست صوتی (KX-TVM50/200)

کاربران Phone Assistant می توانند مکالمات خود را ضبط نمایند.

Phone Assistant Status :

نظارت آسان برای سرپرست ها و مدیران

مدیران، سرپرستها و سرگروه ها میتوانند به فعالیتهای ارتباطی اعضا گروه نظارت لحظه به لحظه داشته باشند.

نرم افزار Phone Assistant Status امکان نظارت بر روی 128 کاربر ترکیبی از کاربران نرم افزار Phone Assistant و داخلی با تلفن معمولی را میدهد و اطلاعات حضور و در دسترس بودن آنها را نیز ارایه می دهد و ابزاری کامل برای مرکز تماس کوچک می باشد.

کاربران  Statusقابلیت جوابگویی به هرتماس درحال زنگ خوردن که نظارت می شود را دارند، همچنین می توانند به مکالمات گوش دهند، وارد مکالمه شده و مکالمه را به فرد دیگری منتقل نمایند سرپرست ها همچنین قادرند مکالمات را ضبط نمایند داخلی های تحت نظارت را برای تشخیص آسان علامتدار نموده تا برای مثال کارمند تازه استخدام شده آموزشی راکنترل نمایند.

نظارت بر کارمند و فواید آن

کاربر نرم افزار   phone Assistant Ststus می تواند تمام تماس های ورودی تنظیم شده را نظار کند. مدیر می تواند نه تنها فعالیتهای ارتباطی بلکه تنظیماتی که کاربران بر روی تلفن خود نیز انجام می دهند از قبیل پیام عدم حضور، انتقال تماس و…را کنترل نماید.

دیاگرام ساده اتصالات سیستم

دیاگرام ساده اتصالات سیستم

توسعه قابلیتهای گزارش گیری

این نرم افزار قابلیت پیش ساخته بسیار قوی برای گزارش گیری دارد، همچنین امکان سفارشی نمودن گزارش ها را نیز دارا می باشد به نحوی که بتوان از تمام فعالیتهای ارتباطی سازمان مطلع بود. از قبیل:

وضعیت داخلی های تحت نظارت

تاریخچه تمام تماس ها

خروجی تماس ها به ساختار فایلCSV

برای مدیران IT  و نگهداری

واحد IT با استفاده از یک رایانه شبکه شده وجست جوگر استاندارد (Web Browser) و نرم افزارPhone Assistant  می توانند کاربر ایجاد نمایند و تنظیمات تلفن آنها را در TDA/TDE/IP-PBX انجام دهد. با استفاده از این ابزار می توان تنظیمات داخلی ها را از قبیل:

تنظیم ساعت / تاریخ و تعطیلات

واردنمودن / تغییر حافظه تلفنی سانترال

تنظیم پیام غیبت برای سیستم

تنظیم انتقال تماس / سرویس مزاحم نشوید / انتظار مکالمه و…

تنظیم کلیدهای قابل برنامه ریزی

با پیکربندی مناسب شبکه IP پرسنل مجاز واحد IT حتی می توانند تنظیمات پایه    TDA را از طریق دسترسی به شبکه انجام دهند.

سیستم مرکز تماس غیر رسمی (کوچک):

سرور گزارش گیری KX-NCV200

سرور گزارش ACD جهت مرکز تماس پیشرفته برای دستگاههای سانترال پاناسونیک از قبیل KXTDA100/200/600 و KX-TDE100/200 طراحی شده است.

این ابزار کار کردهای مفیدی شامل گزارش لحظه به لحظه، گزارش سطح کارایی مرکز تماس وکاربران وارد شده به سیستم را به همراه دارد، تفاوت بین از دست دادن یا گرفتن یک مشتری در یک تماس تلفنی است. راه کار مرکز پاناسونیک این اطمینان را به شما میدهد که تماس های تلفنی مطابق خواسته شما انجام شود.

دیاگرام ارتباط سیستم

دیاگرام ارتباط سیستم

سیستم پردازش صدا  KX-TVM50/TVM200

مکالمه انسانی هنوز  بهترین راه ارتباطی می باشد و پاناسونیک با معرفی دو سیستم پردازش صدا KX-TVM200 و KX-TVM50 کارایی ارتباط را افزایش می دهد.

KX-TVM200  و  KX-TVM50 سرویس های جوابگویی خودکار، مسیریابی خودکار تماس، اطلاع از وجود پیام جدید را ممکن ساخته و برحسب نیاز شما قابلیت سفارشی شدن را دارد.

تکامل سیستم سانترال PBX پاناسونیک

تکامل سیستم PBX پاناسونیک

ادارات امروزی در حال تغییراز سیستم مخابراتی معمولی به سمت سیستم هایIP انعطاف پذیر و کم هزینه می باشند و حداکثر استفاده را می توان از رشد سریع درکاربری ها و جهانی شدن IP برد و برای ساخت یک سیستم مخابراتی کامل IP از سانترال KX-TDE/NCP استفاده نمود که با سیستمهای ارتباطی جدید کاملا سازگار می باشد.  سانترال KX-TDE/NCP عملکردهای مجهز استاندارد و جدیدی را ارائه می دهد که کارایی را افزایش داده وهزینه های ارتباط را کاهش می دهد.

این سری دارای خصوصیاتی با کارایی بالا و استفاده راحت از قبیل کارکرد بی سیم، صندوق پست صوتی و CTI می باشند. سیستم های سانترال پاناسونیک IP-PBX برای شرکت هایی که قصد تغییرسیستم فعلی به یک سیستم کاملIP  را دارند، یک سکوی قابل گسترش و با کاربری راحت ارائه می دهد که در زمینه های تجاری متعددی قابل انطباق می باشد. این مدلها خطوط مخابراتی معمولی را پشتیبانی می کنند. بنابراین این امکان را برای سیستم های IP فراهم می کند تا خطوط مخابراتی معمولی نظیرISDN و خطوط آنالوگ به آنها متصل گردند.

ممکن است با توجه به محیط کار، تغییر یک خط معمولی مخابراتی موجود به یک سیستم کاملا IP به دلیل محدودیت زمانی وهزینه دشوار باشد ولی با سیستم های سانترال KX-TDE100/200/600 به طور منصفانه ای پاسخ این نیاز را تامین می گردد. در سانترال های سری TDA فعلی از طریق برد اصلی می توان به آسانی یک سیستم جدید بنا کرد. اما درسری KX-TDE100/200/600 راه حل مناسب برای شرکت هایی وجود دارد که می خواهند همزمان با استفاده از شبکه مخابراتی فعلی به آرامی به یک سیستم IP تبدیل شوند.

سیستم IP PBX کامل

ارتباط مردم، ارتباط مشاغل ، راهکارهای NCP

ساختار شبکه های مخابراتی پاناسونیک (KX-NCP) راهکارهای مخابراتی با فن آوریهای پیشرفته ای هستند، که به گونه ای طراحی شده اند تا امکان بهره وری از سیستمهای مخابراتی یکپارچه را با نرم افزارهای پیشرفته فراهم نمایند.

شبکه سازی چند مکانی جهت ارتباطات روان

KX-NCP ازجدیدترین سیستم شبکه سازی دیجیتال، تکنولوژی انتقال صدا از طریق IP (VOIP) و تکنولوژی SIP استفاده نموده و با صرف کمترین هزینه از طریق استفاده ازشبکه های انتقال داده ها و به صوت ارتباطات درون اداری، چند مکانی و راه دور انجام میدهند.

شبکه سازی SIP

بااستفاده از رابط خطوطی SIP موجود در داخل مرکز تلفن ،امروزه شرکتها می توانند سیستمهای ارتباطی NCP را به مجموعه رو به رشد خدمات دهندگان تلفن اینترنتی (ITSP) وصل نموده و تماسهای تلفنی (VOIP) کم هزینه را از طریق شبکه های IP با پهنای باند بالا انجام دهند.

قابل نصب روی رک 19 اینچی

بدنه باریک و کوچک دستگاه به آسانی در رک 19 اینچی جای می گیرد.

مدیریت و برنامه ریزی از راه دور از هر مکان

با سیستم های سانترال پاناسونیک KX-NCP، مدیران می توانند از راه دور مدیریت و برنامه ریزی مورد نظر خود را چه مکانی متصل از طریق یک شبکه IP انجام دهند.

 ارائه نرم افزار CA بدون نیاز به سرور

یک سرور کاربردی داخلی با قابلیت نصب آسان راهکارهای ساده ای را جهت امور اداری شرکت شما ارائه خواهد داد:

  • نرم افزار CA
  • یک کلید فعال سازی برای نسخه اولیه (Basic) نرم افزار CA  ،5 کاربره بر روی دستگاه به صورت پیش نصب گردیده است.
  • سیستم پست صوتی ساده داخلی (2 کاناله)
  • مرکز تماس کوچک داخلی

ارائه نرم افزار CA بدون نیاز به سرور

تلفن سانترال IP

شما می توانید به سادگی مرکز تلفن خود را از سری Hybrid IP PBX KX_TDA به سری Pure IP PBX تبدیل کنید.

سری TDE پاناسونیک با امکانات قدرتمند و ارتقاء یافته

سانترال سری KX-TDE سیستمهای مخابراتی پیشرفته کاملا IP هستند که امکانات و سرویسهای IP تلفنی را روی شبکه محلی (LAN) و هم شبکه های گسترده (Broad Band) فراهم می آورند. TDE سکوی مخابراتی ایده آل جهت برآورده نمودن تمام نیازهای تجاری، اداری و مخابراتی امروزه وهمچنین با دارا بودن یک سیستم کاملا IP برای نیازهای آینده، بهره گیری از آخرین فن آوری SIP را نیز امکان پذیر می سازد.

سازگاری کامل با IP

رابط های مختلف IP مانند خط SIP، تلفن اختصاصی IP، Softphone وخطوط داخلی SIP  رامیتوان دراین سیستم گنجانده، اتصال داده و پشتیبانی نمود.

پشتیبانی از تلفن اختصاصی  KX-NT400 IP

KX-NT400 مجهز به صفحه نمایش رنگی بزرگ می باشد، که به کمک آن کار کردن با دستگاه بسیار آسان می گردد. شمامی توانید با یک دوربین شبکه ارتباط  برقرار نموده و همچنین بدون نیاز به رایانه شخصی به نرم افزارهای شبکه اینترانت دسترسی پیدا نمایید. تمامی این ویژگیها ارتباطات اداری را میسر می سازد.

تجهیز شده با راه کارها و قابلیتهای TDA به طور کامل

  • با قابلیت استفاده از کارتهای اختیاری TDA و سادگی کار برگرفته ازسیستم های TDX
  • سادگی نصب
  • نگهداری آسان
  • پشتیبانی کامل از ویژگیهای TDA
  • قابل ارتقاء بهTDE  با تعویض کارت IPCMPR در TDA

کارت پیام پیش ساخته

KX-TDE با کارت پیام دوکاناله ساخته می شود. در یک کارت انتخابی اضافه نیز امکان پشتیبانی از حداکثر 8 کانال را میسرمی سازد. علاوه برخدمات پست صوتی، شما می توانید پیغام خوشامدگویی خود را ضبط نموده وجهت پخش به هنگام انتظار تماس بر روی سیستم ذخیره نمایید.

تماس کنفرانس گروهی

یک کاربر اختصاصی تلفن می تواند با یک گروه تا 7 نفر، تماس کنفرانس برقرار نماید.

برنامه ریزی همزمان چند دستگاه Multi Site Programming

امکان برنامه ریزی تا 100 دستگاه TDE به طور همزمان در صورت اتصال به شبکه دستگاهها.

این ویژگی همچنین امکان تنظیم نرم افزاری همزمان دستگاه ها را نیز به وجود می آورد.

داخلی های متحرک و بهینه شده Hot Desking

این امکان وجود دارد که از هر داخلی استفاده نمود و تمام تنظیمات مربوط به داخلی خود را در آن داشته باشیم. این قابلیت در موارد زیر بسیار سودمند می باشد. تغییرمکان (میز) خود میز و تلفن شخصی برای استفاده وجود ندارد.

 نگهداری آسان

برنامه ریزی سیستم توسط نرم افزارPC   Programming همانند نرم افزار سری TDA .

تلفن های اختصاصی IP

تلفن های اختصاصی IP

سیستم های Hybrid IP BPX

شما می توانید به آسانی سیستم را بهIP PBX  سری KX-TDE تغییر دهید.

 قابل ارتقاء متناسب با نیازتان

  • طراحی مدولار KX-TDA600 این امکان را به شما می دهد تا سیستم را متناسب با نیازتان ارتقاء دهید.
  • قفسه اصلی حداکثر گنجایش 160 پورت (240 پورت با DXDP) {پورت Digital Extera Port} و قفسه اختیاری حداکثر گنجایش 960 پورت (1120 پورت با DXDP)* به علاوه با معماری درگاه آزاد در KX-TDA600 شما به راحتی قادرید کارتهای اضافی را داخل دستگاه سانترال قرار داده و امکانات جدید و قابلیتها را به سیستم خود اضافه نمائید.

*درهنگام اتصال به خط CO آنالوگ بنابر نوع ترکیب بندی ممکن است تعداد کارتها متفاوت باشند.

 سهولت در برقراری ارتباط

-طراحی شیک و کاربری آسان تلفن های دیجیتال با کارایی بالا

-مجهز به ترمینال USB جهت اتصال به کامپیوتر

-قابلیت افزایش تعدادتلفنهای سانترال دیجیتالی (DXDP)

کاهش هزینه مکالمات

  • ویژگی پروتکل اینترنتی VOIP ( تلفن اینترنتی )
  • برقراری شبکه دیجیتالOSIG  جهت کنترل تماس (خروجی و ورودی)،
  • قابلیت شماره گذاری متنوع و ویژگیهای دیگری چونCLIP /CLIR/ مکانیزمCOLR
  • انتخاب مسیر خودکار (ASR)/ مکانیزم LCR
  • ایجاد شبکه قابل اعتماد از طریق T1/E1، E&M

کارایی تحسین برانگیز

  • تجهیزات بی سیم (Multi Cell) برای برقراری ارتباط تلفنی سیار
  • سازگاری با سیستم تلفن همراه
  • رابط TAPI،CSTA ) TAPI 2 CTI )
  • تلفن کامپیوتری/ کنسول کامپیوتری
  • عملکرد پیشرفته
  • قابلیت سازگاری با (BRI/PRI)ISDN
  • سازگاری با سیستم پردازش صدا (Voice Processor)
  • ایستگاه Cell 2 کاناله جهت اتصال به پورت رابط DPT

تلفن های اختصاصی

تلفن های اختصاصی

راهکار بی سیم

راهکار بی سیم

راهکار بی سیم

راهکار بی سیم

CTI  و نرم افزارهای کاربردی

(Communication Assistant (CA

CA یک نرم افزار کاربردی بسیارسودمند است که بلافاصله با برقراری تماس تلفنی آن تماس را بر روی صفحه کامپیوتر نشان می دهد. این نرم افزار مجهز به مجموعه ای از ابزارهای مختلف جهت ارتقاء ارتباط همزمان کاربران تلفن تجاری می باشد.

کارایی پرسنل

CA Basic: با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به سرعت با یک انتخاب و کلیک تماسها را برای کارمندان ثابت و یا متحرک خود فراهم آورید.

CA Pro: با یک انتخاب و کلیک شما می توانید تماس تلفنی با کلیه قابلیتها را ایجاد نمایید و نیز همزمان ازحضور شخص تماس گرفته شده اطلاع یابید.

همیشه از حضور و در دسترس بودن کاربران در مکانهای مختلف اطلاع یابید.

  • اطلاع از حضور
  • شماره گیر تصویری
  • منوی POPUP تماس ورودی
  • منوی Chat
  • تاریخچه قابل جستجو
  • IP SOFT PHONE (اختیاری)
  • یکپارچه سازی با CRM
  • دسترسی آسان به قابلیت های عمومی تلفن
  • VMA (سیستم پست صوتی)
  • یکپارچه سازی با برنامه Microsoft Outlook
  • پشتیبانی از LDAP
  • پشتیبانی از Thin Cilent

کارایی تیمی/ گروهی

CA Supervisor: مدیران و سرپرستها می توانند به فعالیتهای ارتباطی اعضاء گروه نظارت لحظه  به لحظه داشته باشند.

  • نظارت بر فعالیت های تلفنی
  • نظارت بر تماس
  • تقسیم تماس، تقسیم تماس ورودی (ICD Group)
  • مدیریت تماس های اعضای تیم
  • گزارش سریع

CA Operator Console:

یک اپراتورمی تواند با استفاده از نرم افزار موجود به سادگی تمامی تماسها را مدیریت نموده، و به شیوه حرفه ای ارتباطات میان مشتری ها و همکاران را اداره نمایند.

CA Operator Console

  Communication Assistant پست صوتی (VMA)

Voice Mail Assistant به شما امکان دستیابی به قابلیت پیغام رسانی یکپارچه را می دهد، به کمک این قابلیت کاربران می توانند به هر ترتیبی که مایل باشند پیغام های صوتی خود را دریافت دارند.

شرکتهایی که از راه حل انتخابی پیشرفته پیغام صوتی KX-TVM استفاده نمایند، خواهند توانست این امکان را برای کاربران CA خود فراهم آورند که به صورت بصری پست صوتی خود را با CA پست صوتی اداره نمایند. این سیستم را می توان مستقیما از طریق نماد تصویری پیغام (Message Icon) از CA اجرا نمود.

ارتباط با دوربین های IP

دوربین های IP پاناسونیک قابلیت یکپارچه شدن با نرم افزار را دارا می باشد. بدین ترتیب می توان با دیدن تصاویر دوربین به زنگ های درب ورودی پاسخ داد.

Mobile Communicaton Assistant

CA همراه یک نرم افزار کاربردی می باشد که بر روی دستگاه همراه شما نصب می گردد، این سیستم با یک خط داخلی PBX مانند یک تلفن اختصاصی جفت می گردد.

 IP Softphone

IP Softphone یک تلفن نرم افزاری برای محیطهای اداری و تجاری می باشد که قابلیتهای IP تلفنی را با ترکیب امکانات تلفنهای دیجیتال فراهم می آورد. این نرم افزار مدیران و فروشندگان سازمانها را مجهز به سیستمی می نماید که درهرمکان از خدمات تلفنی قدرتمند بهره جویند.

سیستم مرکز تماس غیر رسمی کوچک

سیستم پردازش صدا

KX-TVM50/TVM200

مکالمه انسانی هنوز بهترین راه ارتباطی می باشد و پاناسونیک با معرفی دو سیستم پردازش صدا KX-TVM50/TVM200 کارایی ارتباط را افزایش می دهد.

KX-TVM50/TVM200

سرویس جوابگویی خودکار، مسیریابی خودکار تماس، اطلاع از وجود پیام جدید را ممکن ساخته و بر حسب نیاز شما قابلیت سفارشی شدن را دارد.

سیستم پردازش صدا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.